Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Akty bych nenafotila, říká vítězka Miss Masaryk University

Markéta Kovačová je nejkrásnější dívkou Masarykovy univerzity. Alespoň podle porotců, kteří jí přisoudili první místo v premiérovém ročníku soutěže krásy této vysoké školy. Pro zbylé finalistky je to nejspíš zklamání, pro vítězku však byla soutěž jen zábavou. Inteligence je totiž podle ní důležitější.

Jak vypadá vítězka Miss Masarykovy univerzity? Je to jednadvacetiletá, usměvavá a příjemně naladěná Markéta Kovačová. Zřejmě jí nechybí ani sebevědomí. Při rozhovoru o tom, proč se přestala věnovat modelingu a proč by se nikdy nenechala vyfotit nahá, odpovídala sebejistě, trpělivě a vždy s úsměvem.

Na molo už nemám postavu

Měla jste předchozí zkušenosti se soutěžemi krásy nebo s modelingem?

Zkušeností mám hodně. S modelingem jsem začala asi ve třinácti letech a tři čtyři roky jsem se mu docela intenzivně věnovala. Pak jsem od toho ale upustila.

Proč?

Začala jsem mít problémy se stravováním a psychické obtíže. Řekla jsem si, že nechci, aby můj život směřoval tímto směrem. Myslím si, že mám na víc.

Takže jste držela diety?

Ano. Moje dieta vypadala takto: čím míň jsem snědla, tím jsem byla spokojenější. Teď se snažím stravovat zdravě, nesníst třeba večer tři tabulky čokolády a podobně.

Myslíte si, že by se měl změnit kult hubené ženy, nebo je v pořádku?

Absolutně s tímto kultem nesouhlasím. Bulimie a anorexie jdou ruku v ruce s modelingem. Modelky nesmí být výraznější a krásnější než oblečení, které předvádějí. Pak ale vypadají jako věšáky na šaty.

K modelingu už se nevrátíte?

Na to už jsem stará. (smích) Pořád ale dělám hostesku, protože je to nejvýdělečnější forma brigády při studiu. Do fotomodelingu bych se klidně pustila, ale na molo se nevrátím. Už na to ani nemám postavu a nechtěla bych znovu zažívat ty stresy.

Byla byste ochotná nafotit i akty?

Nedělá mi problém svléci se do plavek nebo do spodního prádla, ale do aktů bych se nepouštěla. Bylo by mi to nepříjemné. Navíc nevím, kde jednou skončím, a byla bych nerada, kdyby se potom na internetu objevily nějaké tajné fotky.

 

Soutěž pro mě byla zábava

Proč jste se přihlásila do soutěže Miss Masarykovy univerzity?

Z hecu. Na jedné školní párty jsme se s kamarádkami opily a vsadily se, že se přihlásíme. Později jsem se z toho za střízliva snažila vymluvit, ale už bylo pozdě. Takže jsem šla na casting a dopadlo to takhle.

Nezáviděly vám spolužačky úspěch?

Myslím si, že ne. Ale do hlavy jim nevidím, takže s jistotou to říct nemůžu.

Jaká byla atmosféra mezi finalistkami soutěže?

Nečekala jsem to, ale byla opravdu hodně napjatá. Myslela jsem si, že půjde o studentskou akci, kterou všichni vezmou jako legraci. Holky ale vše braly hodně vážně, a dokonce se objevily i slzičky.

Takže vy jste nebyla nervózní?

Já jsem si to užívala. Říkala jsem si, že o nic nejde. Miss pro mě byla zábava.

Bylo pro vás vítězství velkým překvapením, nebo jste ho trochu čekala?

Snažila jsem se nic neočekávat, abych poté nebyla zklamaná. Pak jsem si ale uvědomila, že první cena je dovolená a řekla si, jak ráda bych na ní s mamkou jela, takže jsem hodně chtěla vyhrát. Když jsem potom viděla, jak velkou podporu mám u publika, začala jsem si věřit na vítězství.

 

Krásy si u mužů necením

Je v životě ženy důležitější krása, nebo inteligence?

Myslím, že inteligence.

Proč je tedy důležité soutěžit v kráse?

Já si myslím, že to není důležité. Je to jen zábavné.

A čeho si ceníte víc u mužů?

Krásy ne, protože mít krásného muže je často na škodu. Pak se kolem něj točí spousta žen. A muži jsou často jen muži. Prostě nedokáží odolat. Pro mě je primární inteligence a charisma.

Pomohl vám někdy v životě váš vzhled dosáhnout toho, o co jste stála?

Vzhled jde ruku v ruce se vším. Některé mé kamarádky, které nejsou krásné, neměly štěstí při hledání práce. Já jsem na jedné ze svých brigád uzavírala kampaně. Tam jsem jednala často s muži a vzhled mi určitě pomohl.

Jako jeden ze svých koníčků jste uvedla nakupování. Co nakupujete nejčastěji?

Od té doby, co studuji vysokou školu, si kupuji jen sportovní oblečení. Teď ale nejraději nakupuji jídlo, protože mě baví vařit. Třeba omáčky nebo italskou kuchyni.

Na otázku proč byste měla vyhrát jste odpověděla, že byste neudělala ostudu. Jak jste to myslela?

Myslím si, že se umím ve společnosti dobře chovat. Takže se za mě Masarykova univerzita nemusí stydět. Žádný průšvih snad neudělám, pokud mě nevyhodí ze studia.

Platí ještě, že jste nezadaná?

Ne, to už neplatí. Přítele jsem si našla už tři týdny před finále.

Není pro něj ohrožující, že jste vyhrála?

Alespoň si mě bude o to víc hlídat.

Cílem vašeho života je splnit si sny. Jaké třeba?

Chtěla bych si vydělat tolik peněz, abych mohla procestovat svět, nejlépe se svojí maminkou. Také bych se chtěla naučit surfovat. Být zdravá, šťastná a prožívat život naplno.

Markétě Kovačové je 21 let a pochází z Brna. Studuje druhý ročník managementu cestovního ruchu na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity. Zúčastnila se prvního ročníku soutěže krásy na této vysoké škole a ve středu se stala první Miss Masarykovy univerzity.

Petra Svitavská

Autor: Stisk Studentský deník | neděle 15.4.2012 23:31 | karma článku: 17,62 | přečteno: 2045x
  • Další články autora

Stisk Studentský deník

Recenze: Divoká říše slibuje více, než zvládne splnit

Novinka nakladatelství CooBoo - Divoká říše autorky Stacey Marie Brown: Kniha se odehrává v dystopické Budapešti a nakladatelství se ji nebojí srovnat i s velikány žánru adult fantasy, ke kterým má však daleko.

22.11.2022 v 13:00 | Karma: 9,09 | Přečteno: 248x | Diskuse| Kultura

Stisk Studentský deník

Tvorba komunity je pro nás klíčová, říká vedoucí Radia R Barbora Dohnalová

Největší studentské rádio na území Česka a Slovenska má nově zvolené vedení. Místo station manažerky získala studentka Barbora Dohnalová. V rozhovoru mluvíme o autenticitě, fungování, ale i osobním vztahu Dohnalové k Radiu R.

14.11.2022 v 12:31 | Karma: 8,62 | Přečteno: 162x | Diskuse| Média

Stisk Studentský deník

Zápasník Chotěnovský: Trend MMA je teprve na začátku

V jednadvaceti letech se rozhodl pro sport, který u nás v té době nikdo neznal. Denně dojížděl sedmdesát kilometrů na tréninky z Dolní Dobrouče do Hradce Králové. Řeč je o MMA zápasníkovi Lukáši Chotěnovském.

3.11.2022 v 12:19 | Karma: 7,29 | Přečteno: 131x | Diskuse| Sport

Stisk Studentský deník

Komentář: Reklama na Formuli 1 v americkém Austinu

Max Verstappen znovu kraloval. Tentokrát na okruhu COTA (Circuit of the Americas) ve Spojených státech Amerických. Předcházelo tomu ale drama plné nehod, předjíždění a chyb. Byla to Formule 1, tak, jak ji známe.

25.10.2022 v 16:17 | Karma: 8,79 | Přečteno: 140x | Diskuse| Sport

Stisk Studentský deník

Recenze: Hlavní hrdina přepere tygra. To je bollywoodský trhák RRR

Bollywoodský film RRR, který se odehrává v koloniální Indii, nenechá diváka ani na chvíli usnout. Emoce, zpěv, boje. Film plný adrenalinu a nebezpečí.

19.10.2022 v 13:00 | Karma: 8,42 | Přečteno: 185x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com