Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

žepré

12. 3. 2012 23:53
Kurňa, já tím trpím celé můj lajf,

a to mám ještě kus před sebó! Znáte někdo dochtora, kdo mně potvrdí diagnózu - vlastně už jsem toho oddřel dost, už bych mohl jít do předčasnýho, ještě s tó náhradó za ty leta, co jsem makal cobyžto postižené... Déte vědět, dobří lidi!

0 0
možnosti

astrudina

12. 3. 2012 23:40
Prokrastinace - to jsem nevěděla, že mám diagnózu?

Mám ji také a za dob studií jsem ji měla v akutní formě!  U nás je tato choroba známá pod tajemným názvem L.E.N.O.R.A., u mě je v současnosti ještě spojená s uklízecí dysfunkcí...;-D

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

12. 3. 2012 23:55
Re: Prokrastinace - to jsem nevěděla, že mám diagnózu?

Naopak u studenta se prokrastinace projevuje nejen bezcílným brouzdáním po netu, ale také uklízením, což už je vyšší forma. Nejvyšší level prokrastinace je učit se nebo pracovat, ale na něčem jiném než zrovna nejvíc musíte.

0 0
možnosti

Igor Indruch

12. 3. 2012 22:55
Nějak se s tou prokrastinací poslední dobou roztrhl pytel...

Narážím včil na to slovo na každém kroku. Ovšem ten fenomén samozřejmě znám velice dobře z vlastní zkušenosti. Asi to nechám připsat do diagnózy... :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com