Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejen zájemci o práci ale i potencionální klienti by si měli uvědomit jakým způsobem podobné firmy lanaří pracovníky. Krátké zaškolení a pak jenom propracovaný systém otázek a na základě odpovědí předem definované postupy, které samozřejmě zahrnují zakoupení výrobku z nabídky firmy. Postup pro vycvičenou opici. A těmto lidem svěřte svoje zdraví.

2 0
možnosti
Foto

R74o52m16a70n 82K98o54z19e31l

11. 4. 2013 23:28

Toho je...stejně jako inzeráty typu asistent manžera, reklamní referent, obchodní referent. Na pohovoru se člověk nedozví nic o konkrétní pracovní náplni, jen sliby vysokých výdělků a kariérního postupu, každá otázka na konkrétní práci je ihned zahnána tím, že všechno uvidí v praxi...a pak člověk zjistí, že se jedná o zastavování lidí na ulici nebo podomní prodej.

4 0
možnosti

klasika, je ovšem nutné pořád to připomínat, snad tentokrát nikdo nenalítnul

3 0
možnosti

Pokud "nalítne" člověk s řádnou drzostí a ostrými lokty, plus pro něj a zisk také

Ale chudáci klienti ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com