Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já holkám nezávidím úspěch, dokonce jsem za něj rád. Jen těžko bych mohl propagovat řasenky nebo intimní vložky. Každý má svou sféru, muži jsou drsní, ženy jsou něžné a tak to ma byť. Proto nesnáším aktivity různých, ani nevím koho, všelijakých regulátorů, kteří chtějí ženám vzít jejich krásu a něžnost. My chlapi zme na robotu, děvuchy su na potěšeni i jejich, ale hlavně na vychovu našich malinkych potomku. Kdo jiný by to mohl udělat  lépe než matka?

0 0
možnosti

Napsané krásně česky a stylisticky. Sleduji jen blogy na iDnes; jinde, jak píšete, soudný čtenář by měl rozpoznat blog od skryté reklamy. Jinak je to jen jeho problém. A ty "blogerky" spláchne čas.

0 0
možnosti
Foto

Nekonečně segmentů na množině trhů. Proč by měli být blogy vyjímkou, O nic jiného až tak moc nejde. A pak ještě ta možnost virtuálně ventilovat. A finále?Vše vždy končí toliko ve ,,stoupě" na jedničky a nuly. Ovšem pro provozovatele více než finančně zajímavé. Nebylo-li by, bude nahrazeno:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com