Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L42u19b88o21š 45K43r72i52m74l 4517684240195

Tato odpověď mě opravdu dostala.

"Některé školy budou muset drobně upravit své školní nebo rámcově vzdělávací programy. Nejedná se ale o nic dramatického, neboť i na těchto školách se dříve matematika vyučovala osm hodin týdně. Teď ten počet stoupne na deset, což není natolik závažný nárůst, aby šel na úkor odborných předmětů."

Toto bohužel na odborných školách není pravda jde to výrazně proti výuce odborných předmětů. Ale možná jde o záměr, protože to, co jsme uměli po maturitě, dneska neumí absolvent s titulem Bc.

+6/0
doporučit
16.3.2017 19:46

N80o25v77o74s57a70d 98M70i25r39o47s32l77a92v 9418839758339

!!!!..základ myšlení je v logice a tudíž v matematice,,,,!!!!

+6/0
doporučit
16.3.2017 19:36

J10i79ř15í 56J59i41r18o35u41d78e39k 8526429824554

R^

+3/0
doporučit
16.3.2017 19:42

K44a66m29i29l 59K98u36b79á55t 9275781504878

Maturita je závěrečnou zkouškou a ukazuje znalosti získané studentem na střední škole. Současně je její složení i podmínkou ke studiu na vysoké škole.

Otázkou podle mne není zda maturovat z matematiky "ano nebo ne", ale zda je třeba mít pro téměř každé budoucí povolání maturitu a tím i zkoušku z matematiky. Nehoníme podle hesla "maturitu všem" jen procenta v porovnání s dalšími státy a kvalita padá.

Maturoval jsem v roce 1963 a na řadu uváděných povolání byl pouze učňák. A určitě kadeřnici nevadilo, že vůbec neměla maturitu.

+2/0
doporučit
16.3.2017 23:19

J67o50s41e68f 98P28o68t43r 6130341657469

Co si budeme nalhávat. Pro naši současnou technologickou úroveň je rozhodující logické myšlení, což je nedílně svázáno s matematikou. Problém je v tom, že každému z nás se dostalo různých genetických vloh, podle náhodného mixu genů při našem vzniku. Ač se to zdá tvrdé, maturita z matematiky by měla ohraničit ty, kteří na to mají a říci jim "vy jste ti vyvolení" pro technologickou společnost.

Na druhé straně jsou profese "emoční" jako třeba ty zdravotní sestry, kdy jde o vztah člověka k člověku a tvrdá logika musí jít stranou, i když jak je zdůrazněno. i ony by měly umět vypočítat různé poměry látek.

+1/0
doporučit
17.3.2017 23:00

P66e31t38r 30L41a72n96g64e76r 6425355210632

Ono to má jeden háček.

Gymnázia a lycea mají mnohem širší tématický záběr, větší hodinové dotace a zpravidla telentovanější studenty. Proč tedy mají stejnou maturitní zkoušku z matematiky a nakonec i z jazyka českého?

+1/0
doporučit
16.3.2017 20:16





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.