Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B65e16d89ř39i91c27h 50D74v26o70ř59á74k 2552298556844

Musí se zavést minimální zaručený nepodmíněný příjem. Potom budou podobné služby verskrze potřebné a legální. Prostě přejdeme od Bismarckova modelu sociálního pojištění z dob Rakuska-Uherska do nových kvalit odpovídajících době.Již je nutná zásadní změna, protože současný sociální ( a zdravotní) systém, je obtížně ufinancovatelný a hlavně nekontrolovatelný a nespravedlivý. Trochu se musíme navrátit k úvahám z dob reálného socialismu.Tenkrát nebyla snaha a ochota ke změnám a proto systém padl. To nemá s nějakou politickou ideologií nic společného a ani tenkrát nemělo. Diletanství soudruhů u moci dosáhlo vrcholu a revoluce byla jasná.

0/0
9.4.2017 12:19

F76r72a95n31t51i60š48e42k 34P96e50t24r38í48k 6285761244621

Jak jednoduše jde vyrobit z pracujícího člověka zločince ?

Stačí pár škrtů perem.

+1/0
1.4.2017 14:52
Foto

F72r84a38n90t11i37š26e15k 50K30š79í26r 2849536615

Když si lidé navzájem poskytují nějaké služby, neměl by jim do toho nikdo třetí mluvit nebo jim v jejich vzájemných směnách bránit. Parazité si musí uvědomit, že konec jejich parazitování končí, stejně jako by si taxikáři měli uvědomit, že končí monopol, který jim parazité deklarovali.

+1/0
1.4.2017 14:12
Foto

J55i15r83k32a 13V96a24n54o50u95r67e30k 6987594878320

Ze se cili magistrat a taxikari neni prekvapive ... magistrat by si mel uvedomit, ze vule lidi, ktere zastupuje asi nebude smerovat k drazsi taxi mafii .... ale o tom to nejen u nas uz davno neni, ja vim

+1/0
1.4.2017 7:05

P40e96t40r 66S82o10u48r80e93k 7922341542961

Co na to říct. V Praze se nepovedlo zatnout tipec nepoctivým taxikářům a to se o to pokoušel J.Rubeš hodně intenzivně a marně. Holt zakázat Uber je jednodušší, ale je bomba, jak se taxikáři ohánějí „rovným prostředím“. Docela by mne zajímalo, jestli, když bych si udělal licenci a splnil náležitosti, bych mohl stát například v Pařížské...

+4/0
31.3.2017 23:25

R22o53m79a65n 69E75n92d23e92r90s 4585745695

Uber má právě výhodu, že není o stání, ale potencionální jízdy vám přicházejí rovnou do aplikace v placičce. Stát můžete v podstatě kdekoli, máte běžné auto.

+2/0
31.3.2017 23:49

P82e50t15r 69S95o16u89r42e57k 7842871222941

Děkuji. Vím jak funguje Uber a docela mu fandím, jenom mi vadí, že když chce Praha něco „narovnávat“ a situaci té zlodějské minority taxikářů nevyřešila dodnes, tak mne to přijde jako hodně pokrytecké...

Osobně bych byl pro to, aby si řidiči Uberu udělali také zkoušky které požaduje magistrát, tedy až na zkoušku z místopisu, která mi přijde zbytečná. Neříkám, že všichni taxikáři nevědí kudy kam, ale většinou už stejně mají v autech navigace (co vidím z venčí) a pokud budou jezdit měsíc podle navigace, tak se naučí nejrychlejší i nejkratší trasu sami a nemusí vyhazovat prachy za „nesmyslnou“ zkoušku...

Ano, dalším problémem je městem stanovená sazba, kterou Uber v určitých chvílích nedodržuje, ale pokud by ji město zrušilo, pochybuji, že by ceny šly nahoru díky konkurenci...

0/0
3.4.2017 11:41



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.