Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83l23a96d76i48m83í11r 38H50r27u76b14ý 4297773514189

O příčinách, proč někde nebyly proplaceny vyšší mzdy píšete absolutní nepravdu!!! Firmy (jak sám uvádíte v blogu) na razantní zvýšení platů prostě nemají příjmy. A na dlani chlup nenajdete. Platy řidičů byly zvýšeny skokově o 37 %, včetně nového příplatku za ztížené prostředí o téměř 47 %. Vy znáte firmu, které má tak vysoké zisky, aby mohla toto zvýšení realizovat?

Takže zaměstnavatel zvýšil platy jen v případě, že se mu zvýšily i příjmy - tedy že kraj změnil vysoutěžené podmínky (a otázkou je, zda v souladu se zákonem) a zvýšil dotace. Tam, kde to z jakéhokoliv důvodu neudělali prostě zaměstnavatel Sobotkovo třeštění nemohl realizovat.

Kecy politiků a odborářů o tom, že neví, jestli peníze došly až k řidičům jsou jen kecy. Jak z blogu vidět. posluchači jim je žerou.

Jen na okraj: Vyšší platy řidičů dopravy zaplatíme my. Buď daněmi (pokud vyklopí peníze kraje nebo "stát") nebo v jízdném. Jiná cesta není. Takže jestli chcete platit víc, snažte se dále o zvyšování platů.

0/0
14.4.2017 11:43

V87l44a10d40i39m73í86r 98H53r80u67b68ý 4407133294479

Řidiči "musí" pracovat až 350 hodin měsíčně (tedy dvanáct hodin denně, den co den?). Opravdu? Proč už IBP podnik, terý tak významně překračuje zákoník práce nepokutoval opakovaně statisíci? Odpovím si sám: protože je to blábol.

Blábol odborářů a ČSSD, neb se to oběma hodí ve volebních agitacích. A milé řidiče ani nenapadne, aby si nesmyslnost domysleli. Nepotřebují přece přemýšlet - od toho mají odboráře, že.

Mimochodem: Zase by byli bohatí. Pri minimální mzdě (3. třída, 2016: 71,60 Kč/hod) by byl hrubý příjem cca 35 tisíc (25 060 Kč mzda, 6 030 Kč příplatek za soboty a neděle /8 dní á 11 hodin/, 3 220 Kč pčesčasový příplatek (cca 180 hodin á 25 %).

0/0
14.4.2017 11:31

V48l67a43d14i28m95í11r 14H40r84u24b82ý 4817383684759

V čem - podle Vás - spočívá "systémová chyba", jsou-li platy zaměstnanců soukromých firem (nejen řidičů) odlišné? Podle mně by bylo systémovou chybou, byly-li by jednotné, oktrojované. Nejen u řidičů, ale třeba i u personálu soukromých nemocnic.

0/0
14.4.2017 11:17

M62i93r98o54s35l44a92v 19B35u97č32e66k 6253413961474

Obecně - kapitalismus přece není o chudobě, ta budí vášně a nepodporuje trh. Kdo by výrobky - služby pak konzumoval ? Pak 100 Kč á hod , je pro muže rodiny , za 28 let od revoluce skutečně málo. Je rovněž pozoruhodné, že tu chudobu - výběrovým řízením zakládá samotný stát ! Jde za nejnižší nabídkou - i OK, nicméně ta je pak přenesena na ten základ - zaměsznance - řidiče. Pak zase ČSSD ochotně vystoupí a spustí tok podpor ! Je to farizejské a nikomu - ničemu, to nevyhovuje ! ... (Nejsem žádný odborář - nebo revolucionář) ... :-)

0/0
14.4.2017 7:14

J96i39ř64í 61K43i47n89d91l 2428957983537

v Ústeckém kraji žádná stvka nebyla.

0/0
13.4.2017 21:47

J59i14ř26í 24K21i90n16d46l 2138747223147

Řidič autobusu, když nastupoval na tuto profesi, byl před nástupem seznámen s podmínkami, které přijal. Kdo jej nutí dělat řidiče atobusu, když není s touto profesí spokojen. Tak se zbalím a jdu jinam. Řidičů je nedostatek a všude hledají řidiče.

+4/0
13.4.2017 21:44



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.