Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

V36l76a12d42i64m59í66r 34H76r78u27b40ý 4237583884659

O příčinách, proč někde nebyly proplaceny vyšší mzdy píšete absolutní nepravdu!!! Firmy (jak sám uvádíte v blogu) na razantní zvýšení platů prostě nemají příjmy. A na dlani chlup nenajdete. Platy řidičů byly zvýšeny skokově o 37 %, včetně nového příplatku za ztížené prostředí o téměř 47 %. Vy znáte firmu, které má tak vysoké zisky, aby mohla toto zvýšení realizovat?

Takže zaměstnavatel zvýšil platy jen v případě, že se mu zvýšily i příjmy - tedy že kraj změnil vysoutěžené podmínky (a otázkou je, zda v souladu se zákonem) a zvýšil dotace. Tam, kde to z jakéhokoliv důvodu neudělali prostě zaměstnavatel Sobotkovo třeštění nemohl realizovat.

Kecy politiků a odborářů o tom, že neví, jestli peníze došly až k řidičům jsou jen kecy. Jak z blogu vidět. posluchači jim je žerou.

Jen na okraj: Vyšší platy řidičů dopravy zaplatíme my. Buď daněmi (pokud vyklopí peníze kraje nebo "stát") nebo v jízdném. Jiná cesta není. Takže jestli chcete platit víc, snažte se dále o zvyšování platů.

0/0
doporučit
14.4.2017 11:43

V93l19a12d76i60m62í75r 65H42r88u49b44ý 4407403974979

Řidiči "musí" pracovat až 350 hodin měsíčně (tedy dvanáct hodin denně, den co den?). Opravdu? Proč už IBP podnik, terý tak významně překračuje zákoník práce nepokutoval opakovaně statisíci? Odpovím si sám: protože je to blábol.

Blábol odborářů a ČSSD, neb se to oběma hodí ve volebních agitacích. A milé řidiče ani nenapadne, aby si nesmyslnost domysleli. Nepotřebují přece přemýšlet - od toho mají odboráře, že.

Mimochodem: Zase by byli bohatí. Pri minimální mzdě (3. třída, 2016: 71,60 Kč/hod) by byl hrubý příjem cca 35 tisíc (25 060 Kč mzda, 6 030 Kč příplatek za soboty a neděle /8 dní á 11 hodin/, 3 220 Kč pčesčasový příplatek (cca 180 hodin á 25 %).

0/0
doporučit
14.4.2017 11:31

V25l98a77d71i27m13í49r 29H31r63u39b54ý 4817233674439

V čem - podle Vás - spočívá "systémová chyba", jsou-li platy zaměstnanců soukromých firem (nejen řidičů) odlišné? Podle mně by bylo systémovou chybou, byly-li by jednotné, oktrojované. Nejen u řidičů, ale třeba i u personálu soukromých nemocnic.

0/0
doporučit
14.4.2017 11:17

M74i18r83o48s54l54a22v 72B11u45č98e75k 6193323931464

Obecně - kapitalismus přece není o chudobě, ta budí vášně a nepodporuje trh. Kdo by výrobky - služby pak konzumoval ? Pak 100 Kč á hod , je pro muže rodiny , za 28 let od revoluce skutečně málo. Je rovněž pozoruhodné, že tu chudobu - výběrovým řízením zakládá samotný stát ! Jde za nejnižší nabídkou - i OK, nicméně ta je pak přenesena na ten základ - zaměsznance - řidiče. Pak zase ČSSD ochotně vystoupí a spustí tok podpor ! Je to farizejské a nikomu - ničemu, to nevyhovuje ! ... (Nejsem žádný odborář - nebo revolucionář) ... :-)

0/0
doporučit
14.4.2017 7:14

J79i28ř24í 23K79i27n48d89l 2688827543967

v Ústeckém kraji žádná stvka nebyla.

0/0
doporučit
13.4.2017 21:47

J33i30ř83í 29K31i16n68d31l 2558597523697

Řidič autobusu, když nastupoval na tuto profesi, byl před nástupem seznámen s podmínkami, které přijal. Kdo jej nutí dělat řidiče atobusu, když není s touto profesí spokojen. Tak se zbalím a jdu jinam. Řidičů je nedostatek a všude hledají řidiče.

+4/0
doporučit
13.4.2017 21:44



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.