Děkujeme za pochopení.
V17l47a71d98i12m36í51r 91H80r64u74b81ý
O příčinách, proč někde nebyly proplaceny vyšší mzdy píšete absolutní nepravdu!!! Firmy (jak sám uvádíte v blogu) na razantní zvýšení platů prostě nemají příjmy. A na dlani chlup nenajdete. Platy řidičů byly zvýšeny skokově o 37 %, včetně nového příplatku za ztížené prostředí o téměř 47 %. Vy znáte firmu, které má tak vysoké zisky, aby mohla toto zvýšení realizovat?
Takže zaměstnavatel zvýšil platy jen v případě, že se mu zvýšily i příjmy - tedy že kraj změnil vysoutěžené podmínky (a otázkou je, zda v souladu se zákonem) a zvýšil dotace. Tam, kde to z jakéhokoliv důvodu neudělali prostě zaměstnavatel Sobotkovo třeštění nemohl realizovat.
Kecy politiků a odborářů o tom, že neví, jestli peníze došly až k řidičům jsou jen kecy. Jak z blogu vidět. posluchači jim je žerou.
Jen na okraj: Vyšší platy řidičů dopravy zaplatíme my. Buď daněmi (pokud vyklopí peníze kraje nebo "stát") nebo v jízdném. Jiná cesta není. Takže jestli chcete platit víc, snažte se dále o zvyšování platů.
V55l73a77d88i13m73í79r 98H67r56u62b91ý
Řidiči "musí" pracovat až 350 hodin měsíčně (tedy dvanáct hodin denně, den co den?). Opravdu? Proč už IBP podnik, terý tak významně překračuje zákoník práce nepokutoval opakovaně statisíci? Odpovím si sám: protože je to blábol.
Blábol odborářů a ČSSD, neb se to oběma hodí ve volebních agitacích. A milé řidiče ani nenapadne, aby si nesmyslnost domysleli. Nepotřebují přece přemýšlet - od toho mají odboráře, že.
Mimochodem: Zase by byli bohatí. Pri minimální mzdě (3. třída, 2016: 71,60 Kč/hod) by byl hrubý příjem cca 35 tisíc (25 060 Kč mzda, 6 030 Kč příplatek za soboty a neděle /8 dní á 11 hodin/, 3 220 Kč pčesčasový příplatek (cca 180 hodin á 25 %).
V13l62a86d81i79m56í45r 48H46r29u81b88ý
V čem - podle Vás - spočívá "systémová chyba", jsou-li platy zaměstnanců soukromých firem (nejen řidičů) odlišné? Podle mně by bylo systémovou chybou, byly-li by jednotné, oktrojované. Nejen u řidičů, ale třeba i u personálu soukromých nemocnic.
M38i76r84o94s73l22a55v 62B31u72č49e46k
Obecně - kapitalismus přece není o chudobě, ta budí vášně a nepodporuje trh. Kdo by výrobky - služby pak konzumoval ? Pak 100 Kč á hod , je pro muže rodiny , za 28 let od revoluce skutečně málo. Je rovněž pozoruhodné, že tu chudobu - výběrovým řízením zakládá samotný stát ! Jde za nejnižší nabídkou - i OK, nicméně ta je pak přenesena na ten základ - zaměsznance - řidiče. Pak zase ČSSD ochotně vystoupí a spustí tok podpor ! Je to farizejské a nikomu - ničemu, to nevyhovuje ! ... (Nejsem žádný odborář - nebo revolucionář) ...
J79i32ř78í 59K84i79n95d48l
v Ústeckém kraji žádná stvka nebyla.
J48i69ř21í 33K28i36n45d36l
Řidič autobusu, když nastupoval na tuto profesi, byl před nástupem seznámen s podmínkami, které přijal. Kdo jej nutí dělat řidiče atobusu, když není s touto profesí spokojen. Tak se zbalím a jdu jinam. Řidičů je nedostatek a všude hledají řidiče.
- Počet článků 2823
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1121x
Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Katedra žurnalistiky FSS MU Brno
- Magazín M, časopis Masarykovy univerzity
- Stisk, studentský zpravodajský online deník na Facebooku
- Stisk online, studentský zpravodajský online deník (plná verze)
- Atrium, časopis Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity
- Muni TV, studentská televize Masarykovy univerzity
- Humans of FSS
- Stisk, studentský zpravodajský online deník na Twitteru
- Stisk, studentský zpravodajský online deník na Instagramu
- Stisk, studentský zpravodajský online deník na YouTube