Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D47a30n92i84e16l 65K42r65a76u39s 1784790849261

Alternativní média = samizdaty dnešní doby.

+1/0
30.4.2017 19:03

M90i10r91e10k 75T33u10r25e90č62e84k 4873922940762

Problem je, ze mainstreamova media uz jsou tak zprofanovana, zcenzurovana, zkorumpovana "politickou korektnosti" evropske junyje, ze demagogie a dezinformace je pro ně presnějsi vyraz. Proto se lide uchyluji na alternativni media.

+4/0
29.4.2017 22:28

M54i28c27h20a21l 81Š56t70a50j32n61r20t 4124701252587

Další, kdo podléhá bludu, že stačí mít ten správný zákon a vše bude zachráněno.

Ono to nikdy nebylo úplně dobré, dřív bylo informací méně, ale taky byla propaganda a kachny či hoaxy. Problém je v tom, že zpráv je moc a skutečnost je vlstně velmi nudná. Zatímco hrdě vítězit nad systémem na Zvědavci či Aeronetu, to je jinačí dobrodrůžo.

+3/0
29.4.2017 22:11

M10i96r82o38s91l21a56v 51V24e78r46n14a11r 9320308766483

Alternativní média jsou naopak znakem demokracie, protože pluralita názorů je základem demokracie.

Autor je v podstatě neobolševik, který by se chtěl vrátit k modelu, kdy existují jen státem kontrolovaná média, která všechna píšou tu jedinou povolenou "pravdu".

Typické pro takovéto neobolševiky je, že na oko se tváří jako ti největší bojovníci proti komunismu, aby tím zakryli, že jsou úplně stejní jako oni. Staří komunisti poslouchali příkazy z Moskvy, ti noví neobolševici poslouchají příkazy z Bruselu.

+3/0
29.4.2017 19:16

M70a10r83t59i62n 74S14v18o53b30o58d52a 4708893238304

Tak cenzůra hovorítě Kefalín? Masaryk a Čapek by dnes koukali, co za exoty studuje na našich univerzitách!

+3/0
29.4.2017 9:04

L46a36d86i95s21l47a62v 17O69n67d96r12a 8199662490985

Vážený Stisku (nevím, co jste zač ani do pohlaví), možná že kdyby si tradiční média namísto názorové výchovy na téma Čech = zaprděný rasista, EU = božský Olymp apod. dokázala získat důvěru občanů svým nestranným spolehlivým poskytováním informací, nechodil by se pro informace jinam. A Sputnik jsem v životě nekoukal, ani neznám nikoho, kdo by na něj koukal. A přesto ho jistí jedinci v článcích i diskuzích předhazují každému svému oponentovi jako svůj nejlepší argument.

+4/0
29.4.2017 7:54

M40i42r62e98k 24T73u49r43e18č34e82k 4663362920702

Arogantni demagogie a propaganda soucasne totality je zarazejici. A jeste ma tu drzost nazyvat se "demokracii". Rv

+5/0
29.4.2017 7:47

P18e55t90r 80V85e93s88e52l59ý 6621316529910

LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD - Článek 17

(1) Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.

(2) Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.

(3) Cenzura je nepřípustná.

+10/0
29.4.2017 5:33

M16a16r15t44i62n 19G53o39l57o59m30b32e61k 6475615133236

Zatočit z těmi rozvraceči demokracie rázně po bolševicku. Alternativní média rušit jako kdysi Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu. Naši pravdu a mír ubráníme i kdyby nezůstal kámen na kameni.

+7/0
29.4.2017 1:18

J78a49r43o74s36l93a62v 74D67u23n45d52a 1203492616510

A co s moderním doublespeakem, věcmi o kterých se lidé už bojí mluvit a o soustředěném tlaku bezbřehých idealistů, pro které je každý náznak opatrnosti projevem neakceptovatelné nenávisti? Co má normální člověk dělat?

+5/0
28.4.2017 23:32

D96a50v11i27d 77K32o72r82b26a77č97k40a 3599629414515

Je to poměrně jednoduché. "Bezbřehým idealistům" (čti svazáčkům) se lze bez obtíží vysmát, poukazovat na jejich doublethink a házet jim jejich vnitřně nekonzistentní konstrukce zpět na hlavu. Často jsou to jen uzlíčky emocí, kašpárci. Jejich nálepky už dávno ztratily účinnost. Takže nebát se a stát si za svým.

+3/0
29.4.2017 0:28

J89a56r49o52s13l58a41v 79D21u80n86d50a 1403932146490

Bohužel. Jsou čím dál agresivnější a jejich zvrácené uvažování více a více proniká do oficiálních politik jednotlivých států.

0/0
29.4.2017 8:14

M80i70r20e49k 20T11u94r10e26č69e90k 4203262640442

Sice souhlas, ale to by vetsina mainstreamovych medii zmizela.

+2/0
28.4.2017 22:18

J17a59r14o10s29l91a21v 97Č92a91d68a 9474650509841

;-D

0/0
29.4.2017 6:42

S41t85a83n93i90s78l91a31v 11S79t54u53p51k85a 6871495685940

ad diskuze) Nejedná se o názory, ale rozporování desinformací. Názor můžete mít na cokoliv jakýkoliv, ale jde o to, co používáte na jeho podporu.

Lidé tak často nevědomky užívají logických klamů na podporu svých přesvědčení či již samotná fakta si interpretujeme pomocí logických klamů tak, že docházíme k irelevantním závěrům či vyloženě užíváme lživá tvrzení, byť si to často neuvědomuje a nemusí se tedy vždy a často nutně nejedná o záměr.

Nejde tedy o hlásání pravdy, ale o rozporování desinformací předloženou důkazní rovinou.

ad autor) Nicméně:

Úřad na rozporování desinformací či již jejich postih, je však nesmyslným řešením a samotný autor se dopouští logických klamů na podporu tohoto řešení.

Místo, aby se děti učily vhodnou formou, co znamenají logické klamy, jak se jim vyhnout, jak nevědomky neklamat sebe a tím i ostatní, jak verifikovat informace své i ostatních, protože kritické myšlení nás může do nějaké míry lépe ochránit před tím, abychom si nevědomky podporovali své jakékoliv kulturní vzory (náboženské, politické, aj.) logickými klamy, na nichž jsou často desinformace stavěné, zavádí se ve světě ministerstva pro desinformace.

Přitom se jedná ale o přirozenou vlastnost mozku, kdy se nevědomky ztotožňujeme se svým přesvědčením, jež se utváří během života již od narození, kdy přisuzujeme vlastnosti dle přijímaných informací, zkušeností a následně utváříme i přijímáme nevědomky logické klamy na jeho podporu, byť relevance může ležet úplně jinde

Politici, kdokoliv z nás, jež pak z této společnosti, či ze současných školních lavic, vzejdou, nebudou tedy jiní při vytváření i přijímání desinformací a logických klamů na podporu jakéhokoliv směru

Je mylné se domnívat tedy, že nějaký úřad tuto lidskou vlastnost mozku napraví.

Kritickému myšlení, co obnáší, jak verifikovat informace své i cizí na logické klamy, bychom se tedy vhodnou formou měli učit již od základní školy. Takto se můžeme vyhnout do nějaké míry vlastní i cizí, často nevědomé, ale i vědomé manipulaci.

0/0
28.4.2017 21:47

S26t52a43n80i88s13l29a87v 58S21t56u28p41k57a 6441745845590

závěrem:

Úřady ve světě tak budí oprávněné pochyby z možného zneužití, kdy se mohou vybírat jen ty desinformace, které se hodí té či oné straně na podporu kulturního vzoru (jakéhokoliv politického či náboženského směru) atd.

a navýše to evidentně není řešení samotné příčiny, proč lidé desinformace utváří či si jimi podporují svá jakákoliv přesvědčení každý den a na jakékoliv téma v běžném každodenním životě.

Je-li vše o procentuální účinnosti, tak takovému řešení skrze úřady díky mnoha kauzalitám přičítám malou účinnost či více negativních vlivů, kdy spíše budou vytvářet negativní asociace, jak jsem psal již před rokem na toto téma.

Nicméně je dobře, že se o celé problematice a terminologii nějak mluví atd.

http://www.wall-street.cz/?p=6832

https://www.facebook.com/WallSTcz/posts/661180577387122

0/0
28.4.2017 21:51

S34t41a70n53i38s66l81a98v 49S46t66u55p17k13a 6291775705340

neuvědomujeme* atd.

0/0
28.4.2017 21:52

S41t97a14n93i89s70l89a43v 20S54t60u22p95k17a 6201135895440

rychlá myšlenka: Vlastně už to, že ministerstva pro desinformace se zavádí v různých kulturních prostředích či je snahou je zavádět, je to pravděpodobně do nějaké míry již důkazem snahy obrany těchto kulturních vzorů, a tedy že budou či mohou být úřady obětí výběru desinformací na podporu těchto kulturních prostředí či jejich přímému ovlivňování vládnoucími politiky. Např.: http://www.kommersant.ru/doc/3131019

Kritické myšlení a tedy verifikace informací a znalost logických klamů, abychom neklamali nevědomky sebe či ostatní nás při přijímání i utváření informací atd., by nemělo být spojováno s kulturními vzory formou úřadů, ale příslušet žákům ve školních lavicích, ze kterých poté politici či společnost vzejde.

I ve výzkumu či ve studiích je snahou se vyhnout tomu, aby studie nebyla ovlivněna kulturním vzorem a následně je na toto i různými stranami ve světě verifikována.

0/0
28.4.2017 22:21

S62t55a98n14i23s17l14a78v 50S90t64u49p24k22a 6791725505520

Upravil jsem formulaci a shrnul vše na svém FB: https://www.facebook.com/WallSTcz/posts/721166531388526

Jinak ad postih):

http://www.mvcr.cz/cthh/clanek/centrum-proti-terorismu-a-hybridnim-hrozbam.aspx

0/0
28.4.2017 23:08

J60o29s47e79f 81P47a33v71e53l87k34a 5701477957982

Podobná nadpisu nepodepsaného blogu (stisk) je věta: Demokracie je nejhorší způsob vládnutí, ale náprava a ustanovení vlády aristokracie je obtížný.

0/0
28.4.2017 21:36

P38a42v17e78l 42V92e90r85n84e90r 1493513542157

Proc "seriozni" media ztraci priznivce? Protoze se jim casto dari sirit hoaxy. Hoaxy, ktere ale ctenari cist nechteji, na rozdil od hoaxu od tech "zmanipulovanych" medii. Jedinou pravdou je, ze ani inteligentni clovek nema velkou sanci se v tom mumraji dezinformaci orientovat.

+6/0
28.4.2017 21:27

M45a10r25e44k 69B60o39t25á25n 6746266664894

Je to skvělá myšlenka. Těžko proveditelná, ale díky propagandě všech mocností nutná.

0/0
28.4.2017 21:04

M45a59r90t26i29n 27B52u25s83i47d64e71a 4193660

Nevím, jestli jsem někde v textu nepřehlédl, že nadpis je jen provokativní nadsázkou.. Ale je to síla;-D

A ještě k tomu ta odvolávka na Orwella..8-o

Oficiální média nás krmí zkazkami o tom, jak Kim někoho nechal popravil protileteckým dělem či nechal roztrhat psy.. jaké milenky, nemanželské děti nebo fantastické majetky ukrývá Putin, jak ten nebo onen diktátor nechal zavraždit toho nebo tamtoho, jaké zakázané zbraně skrývá a jak je použil či hodlá použít atd, atd.. ale hoaxy budeme spojovat jen s alternativními médii?

A je dostatečné zdrojování "podle dobře informovaného zdroje z.."? Nebo "podle opoziční organizace"? Pod těmito zdroji se často dozvídáme věci takového kalibru, že je na ně nutno leckdy reagovat dokonce vojenským zásahem.

Myslím, že tu už zazněl pojem "novodobý svazák".. Ano to sedí..dobrý úmysl, chuť se bít za lepší svět, horká hlava, černobíle vyhraněné vidění, selektivní myšlení a z toho plynoucí omezenost (bez urážky)...

+9/0
28.4.2017 20:45

M37a60r94e90k 96B80o27t48á51n 6336556134364

Oficiální média musí uvádět zdroj a polemizovat. Proto pokud se píše "údajně, existuje podezření atd.." to beru s rezervou. Je to o zralosti lidí si takové věci vyfiltrovat. Bohužel když nepravými informacemi zaplavíte nějakou zemi, kde lidi ztratili svoji ostražitost, j;-Oako třeba heknutí voleb v USA nebo v současné době ve Francii, nabízí se otázka jak tohle odfiltrovat.

0/−4
28.4.2017 21:11

D48a98v26i91d 13K26o36r10b50a34č10k32a 3319369624305

"Heknutí voleb v USA."

Krása. Podle autora a konec konců sám sebe zaloužíte POTRESTAT. Protože šíříte HOAX. Takže, buďte konzistentní, dejte si facku a pak zase přijďte :-P

Mimochodem, snažte se nehekat příliš mnoho.

+6/0
28.4.2017 21:23

M25a77r78t97i50n 71B87u64s79i34d68e18a 4273210

Zkuste se podívat na sebe.. :

"Hacknutí voleb v USA" .. Šíříte HOAX.. A odkud ho máte? Z alternativních médií nebo z oficiálních médií?

Kdyby to "hacknutí" bylo prokazatelným faktem, který zmanipuloval celé volby, tak tu máme důkazy (a ne jen vágní obviňování) a volby by byly anulovány..

Hlavně, že píšete, že dokážete brát věci s rezervou.. Leda takové, které nekonvenují s vaším viděním světa..

+7/0
28.4.2017 21:51

L48a91d73i23s25l75a84v 30M72a67c92h40á36č19e69k 8909747597890

Na to "heknutí" voleb existuje nějaký důkaz kromě tvrzení těch vašich "oficiálních" médií? Samozřejmě že ne, jen se snažíte spolu s presstituty uplatňovat Goebbelsovo "Stokrát opakovaná lež se stává pravdou". Hoaxy šíří především mainstream a kýválci jako vy

+2/0
29.4.2017 7:58
Foto

J84a31r18o76m33í38r 97P37e38t37ř33í90k 6664911339228

Problém je, že ta alternativní média přináší zprávy zatajované západním mainstreamem a méně lžou, než např. BBC, CNN, Reuters či naše ČT.

+8/−2
28.4.2017 20:41

M60a40r56e23k 46B54o40t56á16n 6396576404604

To se dá říct o všech zpravodajstvích, všichni mají svoji agendu i Rusové. Na západě se alespoň sluší uvádět zdroj a ne spekulace. To je pravé zpravodajství. Porovnáváte něco co se nedá srovnat: BBC s alternativními zprávami?

+2/0
28.4.2017 21:03

J54o19s43e93f 58P37a35v27e83l96k88a 5861777567912

Pane Botán, Vy si myslíte, že BBC vysílá světu pravdu a nezištně vzdělává v nejlepším lidství a svobodě?

+3/0
28.4.2017 21:09

M45a43r11e73k 44B85o56t39á44n 6126766484764

Nemyslím. Napsal jsem, že všichni mají svoji agendu. Člověk se musí vždy ptát kdo to píše. Ale upřímně BBC (anglická verze) má velmi vyvážené zpravodajství. Dokáží mluvit i o velmi pro Brity nepříjemných tématech.

0/0
28.4.2017 21:14

J76a29n 27B97u49r95d76a 4812239571712

"Alternativní média lžou méně než BBC, CNN, Reuters či naše ČT."

;-D;-D;-D

+2/−1
28.4.2017 21:10
Foto

J43a94r86o43m55í58r 33P59e75t82ř64í69k 6954561669258

Ano, u nich jde o řízenou demagogii ze strany jejich majitelů

0/−1
28.4.2017 21:32

S68t62a14n59i55s60l86a49v 16S76t71u87p37k60a 6241625295530

Podívejte se na toto portfolio ve vlastnictví. Připadá Vám dle stylizace, formy textu atd., že se jedná o relevantnější média a nebo jen, že více souzní s Vaším přesvědčením http://www.ourmedia.cz/portfolio/?

0/0
28.4.2017 22:50
Foto

J11a10r89o69m94í87r 52P52e88t10ř92í64k 6574121929398

Ano, tzv. alternativní média nepoužívají lži takového kalibru, že za humanitární bombardování Srbska může Srbsko, že za vojenské napadení Iráku vojsky USA a VB mohl Saddám Husajn, že za vojenské napadení a naprosté rozvrácení Libye ze strany NATO mohl Kaddáfí, že občanskou válku na Ukrajině rozpoutal Putin atd...

Takto primitivní a současně zrůdné lži používají západní mainstremová média, která jsem jmenoval a naše ČT.

0/0
29.4.2017 16:35

J60a23r60o52s22l87a43v 98B93l49i81ž61ň70á47k 5320496173754

Každý, kdo si bere Václava Bělohradského jako autoritu na cokoliv, je v pozici těch, kteří považovali Giordana Bruna za kacíře.

Václav Bělohradský by nechal Giordana Bruna upálit. Rv

+3/0
28.4.2017 19:57

D12a64v25i77d 91K19o70r12b17a96č49k23a 3229249854445

Klasika. Mlaďoch chce hurá stylem řešit následky, namísto, aby se zamyslel nad příčinou. Navíc první, co ho napadlo, je cenzura a represe. Takové typicky...liberální. No nic, mládí vpřed! Přesně v intencích Komsomolu, HJ nebo Rudých gard.

Netřeba ztrácet čas. Další! :-P

+10/−1
28.4.2017 19:49
Foto

J30a62r49o67s10l87a22v 55K69o11n48á70š 4906286616703

Mezi pravdou a lží je široké spektrum, jakási šedá zóna informací - teorie , hypotézy, neověřené zdroje, pravděpodobný průběh atd. Omezit mediální výstupy na pravdu a lež / či jak se teď podivně říká hoaxy a faky / nesvědčí slušně řečeno o dostatečném rozhledu. I ten přihlouplý veledůležitý název "alternativní média" je jako vystřižený z tajných příruček ruských zpravodajských služeb. Má nám sugerovat, že se jedná o plnohodnotnou protiváhu ostatních médií a zároveň je tím nenápadně snižovat.

+5/0
28.4.2017 18:46

J25a49r35a 89R73a45n45k 1681436509851

R^zamysleni je dobre, zkuste priste napsat o dannem problemu vice, diky zmanipulovanym volbam v USA je toho na netu HODNE!!

0/−9
28.4.2017 18:26

M36i12c53h36a69l 46Z83á13k11o85u66c17k12ý 2764124311311

Paní Rank, nějaký ten link na to, jak byly ty volby zmanipulavané by nebyl? Takto Vás ministerstvo pravdy brzo zabanuje.

+6/0
28.4.2017 19:02

D18a32v40i25d 78K86o51r95b73a60č53k55a 3269149984665

Tree hugger z BC bojuje proti hoaxům...hoaxem ;-D

+2/0
28.4.2017 19:09

J46a36r29a 67R56a22n11k 1541436589681

To je teprve zacatek a nic na tom nezmenite, bohudik s kazdym takovym zasahem z vychodu, prijde casem reseni, jak na to a proc zrovna Volodovi tolik zalezi na rozpadnuti Evropy;-)

The fake news problem isn't nearly as bad as you might think - Vox

www.vox.com/.../1/27/.../donald-trump-hillary-clinton-fake-news-media-2016-electio...

Jan 27, 2017 - The fake news problem isn't nearly as bad as you might think ... published a study titled “Social Media and Fake News in the 2016 Election. ... First, we put together a database of all the fake news we can find that has been ...

The term 'fake news' isn't just annoying, it's a danger to democracy ...

www.independent.co.uk/.../corbyn-keunssberg-trump-fake-news-danger-to-democrac...

Feb 9, 2017 - Imagine if, instead of attacking Laura Kuenssberg for “fake news” Corbyn's fan ... are presently indulging in won't end free elections or free speech. .... The old adage that politicians are all liars and in it for themselves slides ...

With "Fake News," Trump Moves From Alternative Facts To Alternative ...

www.npr.org/.../with-fake-news-trump-moves-from-alternative-facts-to-alternative-lang...

Feb 17, 2017 - The stories impacted the election to some unmeasurable degree, and they ... Now, Trump casts all unfavorable news coverage as fake news. ... And using that phrase in the way that Trump uses it, said Lakoff, is dangerous:

0/−4
28.4.2017 18:17

L38a82d27i86s96l43a23v 46O35n27d54r20a 8329662830725

Myslíte si, že když sem ty tupé fráze nakopírujete v angličtině, tak někoho ohromíte a zvýšíte tím jejich hodnotu? Například vaše hoaxy o zmanipulovaných volbách?

0/0
29.4.2017 7:57

P72a33v58e55l 68S62z17i45r39o75t11n63ý 3602204384700

Titulek by měl znít jinak - "Alternativní média jsou projevy nemocných mainstreamových médií. A souhlasím naprosto s Michalem Zákouckým, že hoaxy jsou důsledkem "zatajování a nešíření nepohodlných názoru a události, jejich nepojmnenovani či zlehcovani". A ještě bych dodal, že i důsledkem vkládání návodu co si myslet přímo do samotného sdělení. I Česká televize, médium veřejné služby, vkládá do ryze zpravodajské informace např. o volbách v jiných zemích k těm "nesprávným" kandidátům slova jako "nacionalista", "populista", apod. tak samozřejmě, jako by to bylo křestní jméno. O uprchlících se pak referuje jako o chudácích, kteří sotva stačili zachránit holý život při útěku před válkou. A nyní si na své strastiplné cestě do Evropy nemají kde nabít iPhony. Terorista je vždy především Francouz, Belgičan nebo Němec. A teprve někde na konci zprávy, nebo až následně zjistíme, že ten "Němec" se jmenoval Ahmed nebo Hussein. Dívíte se, že lidé hledají jiné informace ?

+23/−1
28.4.2017 17:18

V44ě38r82a 66V90l42č65k58o82v89á 3621406293804

Když si představím, že takovýma kravinama se budete živit celý život..

+18/0
28.4.2017 17:12

P18a44v89e38l 38S80z20i98r23o68t29n20ý 3512674674210

Dobrý den pan Vlčková. Věřte, že mladá vysokoškolsky vzdělaná generace má i horší podoby. Viz. níže uvedených text, zveřejněný dnes na serveru www.viditelnymacek.cz:

Kdybyste se chtěli hořce zasmát, neboť toto je též naše vysoké školství a naše budoucnost:

Zdroj: UK, FAKULTA HUMANTINÍCH STUDIÍ Katedra genderových studií Bc. Eliška Vokounová

Název: Genderová analýza filmu Sněhurka a lovec, Diplomová práce

Vedoucí práce: Doc. PhDr. Blanka Knotková-Čapková

Vybrané citáty z diplomové práce:

- V této diplomové práci se zabývám genderovou analýzou filmu Sněhurka a lovec.

- Primární základ tvoří feministické teorie, konkrétně se pak věnuji především kritické feministické archetypální analýze a metodě vzdorného čtení.

- Jako hlavní metodu v druhé části práce tak používám kritickou feministickou archetypální analýzu a vzdorné čtení.

- Genderová studia mi nenabídla však pouhou sumu znalostí, nýbrž také novou, kritickou optiku vidění světa.

- Ve své práci vycházím z feministických teorií. - Maskulinita a femininita se v naší západní společnosti vůči sobě nachází v hierarchické bipolaritě. - Zde pokládám za vhodné se vrátit k otázce své pozicionality, kterou jsem načala v začátku této práce. Je možné, že z pohledu Fetterley a Collins já, jakožto žena-vědkyně se zkušeností útlaku, mám určitou epistemickou výhodu při psaní vědecké práce, ve které zkoumám gender a mocenské vztahy v rámci genderové hierarchie? - V kontrastu s Ravennou příběh Sněhurky ilustruje cestu k individuaci, vypráví o spletitém archetypálním zasvěcení mladé ženy.

+12/0
28.4.2017 17:26

V81ě73r17a 26V49l87č37k10o15v81á 3901916953854

Jedním slovem děs.

+5/0
28.4.2017 17:28

J71a54r14o20s93l91a28v 70Č81a10d89a 9334380699971

chudák chlap který si ji vezme za ženu8-o

+4/0
28.4.2017 17:30

P70e32t24r 90V25e77s79e66l21ý 6641686569610

Nemyslím že tahle paní bude žít s mužem.

Měla by jistě pocit, že prohlubuje zažitý stereotyp a to by přece nemohla dopustit.

+1/0
29.4.2017 5:41

K37a32r97o29l16í26n82a 56L65y46s56o72v28á 6638127359252

Jezismarja, to je jeste horsi nez jsem se obavala ze muze byt. Takova fakulta chrli stovky pomatenych absolventu, kteri jsou neschopni normaniho studia a pak prace. Zakladaji pak neziskovky, ktere ve vetsine pripadu skodi.

+2/0
28.4.2017 17:59



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.