Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D93a37v31i48d 45V59l85k

1. 11. 2017 10:47

A já mám Slováky rád.:-)

2 0
možnosti

Kde jste prisla na to, ze mistni obyvatele v Brne jsou ceskeho puvodu sl. Kristino. Ja jsem se v Bne narodil a ceskeho puvodu nejsem a ani byt nemuzu, oba moji rodice a oba dedecci a obe babicky maji v krestnich listech uvedeno jako misto narozeni "korunni zeme Morava" (mam je uschovany), slovo Cechy se v nich vubec nevyskytuje. Jsem tedy Moravan. Brno nikdy nebylo, neni a nebude ceske mesto. Brno je zemske hlavni mesto Moravy a jeho obyvatele jsou Moravane sl. Kristino.

4 0
možnosti

Nebojím se nazývat Nás MoraváKy.

0 0
možnosti
Foto

Vyrostl jsem v Československu. Na vojně jsem byl v baterii (vojenský útvar) kde bylo 60% Čechů a 40% Slováků. Přítomnost Slovenského bratra mě připadá normální. Ale jsem o něco starší než vy. To nevadí. Napsala jste to hezky. Ale doufám, že to je nadsázka, aspoň trochu :-) díky. Karma.

3 0
možnosti

J56a79n 90H33l97e87d22í17k

31. 10. 2017 22:34

35.000 Slováků na čs vys školách je opravdu záběr na stát rozpočet, náklady na počet pedagogů, poslucháren, laboratoří, tělocvičen atd je ztrátou pro jiné třeba sociální věci. V roce 1993 k nám poslal JUDr Mečiár cca 350.000 slov cigánů, což je druhou tánou do eráru a aby toho nebylo málo, si spočítejte kolik slovens herců, zpěvaček úspěšně nahrazuje čs absolventy konzervatoří a akademií, a to nepočítaje levné koleje a levné menzy plus častá stipendia, prý snad 8.000 Kč

1 1
možnosti

Do ČR jdou studovat ti nejlepší středoškoláci ze Slovenska. Přípravné vzdělání (až po maturitu) jim financovalo Slovensko a po absolutoriu VŠ mnozí posílí český průmysl, vědu a výskum , zdravotnictví...

Kdyby se to českému státu nerentovalo, jistě by reagoval.

0 0
možnosti

Slovenština je velmi libý jazyk.

(z několika důvodů dávám přednost Slovenkám - jsou elegantnější, méně emancipované a ve chvíli nejvyššího blaha říkají joj)

Jen houšť!

2 0
možnosti

tak vono není zas takový problém, že tady studují, ale větší problém je, že se z velké částí nezmění a že určitá část tady fakt jde jen vystudovat a ví/chce se vrátit (byť nikdy asi nepochopím proč :D)

0 0
možnosti
Foto

I75v82a52n 23M70a30r81e12k

31. 10. 2017 21:37

Nic nového sl.Kristýno. . . . .Největší slovenské město - Brno, a největší moravské - Praha. 8-o

3 0
možnosti
Foto

asi tak a i těch Slováků je v Praze plno.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS