Stisk Studentský deník

Vezla kamarádku do porodnice, skončila bez auta

22. 12. 2016 15:06:10
„Když jsem vyšla z porodnice, auto už tam nebylo. První, co mě napadlo, bylo to, že auto někdo ukradl,“ vzpomíná Zuzana Eliášová na den, kdy vezla kamarádku do porodnice. Její kamarádka Tereza si vybrala pro narození prvního

dítěte porodnici na Obilním trhu. Komplikace nenastaly u porodu, ale u parkování.

V červnu byla dvacetiletá Zuzana v kavárně se stejně starou kamarádkou Terezou, která byla v devátém měsíci těhotenství. „Asi po půl hodině, když jsme dopíjely kávu, Terce praskla voda. Naštěstí jsme přijely autem. Rychle jsme zaplatily a vyjely do porodnice,“ vzpomíná Zuzana. Když kamarádky dojely na Obilní trh, asi deset minut hledaly místo na zaparkování. „Nechtěla jsem Terku pustit samotnou do porodnice, byl to její první porod a kromě rodičů, kteří nebydlí v Brně, neměla nikoho, kdo by tam s ní šel. Tak jsem zaparkovala na ulici, kde parkovalo asi dalších deset aut. V tu chvíli jsem neřešila, jestli se tam může stát,“ říká Zuzana.

Po třech hodinách přijeli do porodnice Tereziny rodiče. Doktoři řekli, že to bude ještě na delší dobu, tak se Zuzka rozhodla zajet Tereze domů pro věci do porodnice. Když se vrátila na místo, kde zaparkovala, auto už tam nebylo. Nějaká auta tam stála, ale nepoznala, zda to jsou ta stejná, jako když přijížděli do porodnice. „Byl to šok, hned jsem volala policii, protože jsem si myslela, že mi auto ukradli. S brekem jsem jim řekla, co se stalo a kde jsem stála a ti mi okamžitě odpověděli, že auto bude pravděpodobněi odtažené,“ vzpomíná Zuzana. Policista jí poradill, ať zavolá na odtahovou službu do Slatiny, kam auta odvážejí. Domněnka policisty se potvrdila.

Zuzana se vrátila do porodnice a vše řekla Tereze a jejím rodičům. Terezin otec, který na malém parkovišti před porodnicí místo našel, se nabídl, že Zuzanu na odtahové parkoviště zaveze. „Pán na parkovišti mi řekl, že to bude stát asi dva tisíce korun. Snažila jsem se mu vysvětlit situaci, ale řekl mi, že je to normální a že takové případy se stávají často. Doteď nechápu, jak je možné, že u porodnice se nedá zaparkovat. Vždyť v takové situaci je parkování to poslední, nad čím budoucí rodiče přemýšlejí,“ zamýšlí se nad událostí Zuzana. Otec Terezy se rozhodl, že pokutu zaplatí, protože byl rád, že Zuzana Terezu do porodnice odvezla. Vyzvedli auto a jeli zpět do porodnice. Tentokrát si Zuzana dávala veliký pozor, aby zaparkovala správně. To ale znamenalo zaparkovat na místě, odkud musela jít asi pět minut pěšky do porodnice.

O problémech s parkováním u porodnice na Obilním trhu jsme psali také zde.

- See more at: http://munimedia.cz/prispevek/vezla-kamaradku-do-porodnice-skoncila-bez-auta-11541/#sthash.u5Kgdi0s.dpuf

V červnu byla dvacetiletá Zuzana v kavárně se stejně starou kamarádkou Terezou, která byla v devátém měsíci těhotenství. „Asi po půl hodině, když jsme dopíjely kávu, Terce praskla voda. Naštěstí jsme přijely autem. Rychle jsme zaplatily a vyjely do porodnice,“ vzpomíná Zuzana. Když kamarádky dojely na Obilní trh, asi deset minut hledaly místo na zaparkování. „Nechtěla jsem Terku pustit samotnou do porodnice, byl to její první porod a kromě rodičů, kteří nebydlí v Brně, neměla nikoho, kdo by tam s ní šel. Tak jsem zaparkovala na ulici, kde parkovalo asi dalších deset aut. V tu chvíli jsem neřešila, jestli se tam může stát,“ říká Zuzana.

Po třech hodinách přijeli do porodnice Tereziny rodiče. Doktoři řekli, že to bude ještě na delší dobu, tak se Zuzka rozhodla zajet Tereze domů pro věci do porodnice. Když se vrátila na místo, kde zaparkovala, auto už tam nebylo. Nějaká auta tam stála, ale nepoznala, zda to jsou ta stejná, jako když přijížděli do porodnice. „Byl to šok, hned jsem volala policii, protože jsem si myslela, že mi auto ukradli. S brekem jsem jim řekla, co se stalo a kde jsem stála a ti mi okamžitě odpověděli, že auto bude pravděpodobněi odtažené,“ vzpomíná Zuzana. Policista jí poradill, ať zavolá na odtahovou službu do Slatiny, kam auta odvážejí. Domněnka policisty se potvrdila.

Zuzana se vrátila do porodnice a vše řekla Tereze a jejím rodičům. Terezin otec, který na malém parkovišti před porodnicí místo našel, se nabídl, že Zuzanu na odtahové parkoviště zaveze. „Pán na parkovišti mi řekl, že to bude stát asi dva tisíce korun. Snažila jsem se mu vysvětlit situaci, ale řekl mi, že je to normální a že takové případy se stávají často. Doteď nechápu, jak je možné, že u porodnice se nedá zaparkovat. Vždyť v takové situaci je parkování to poslední, nad čím budoucí rodiče přemýšlejí,“ zamýšlí se nad událostí Zuzana. Otec Terezy se rozhodl, že pokutu zaplatí, protože byl rád, že Zuzana Terezu do porodnice odvezla. Vyzvedli auto a jeli zpět do porodnice. Tentokrát si Zuzana dávala veliký pozor, aby zaparkovala správně. To ale znamenalo zaparkovat na místě, odkud musela jít asi pět minut pěšky do porodnice.

O problémech s parkováním u porodnice na Obilním trhu jsme psali také zde.

„Když jsem vyšla z porodnice, auto už tam nebylo. První, co mě napadlo, bylo to, že auto někdo ukradl,“ vzpomíná Zuzana Eliášová na den, kdy vezla kamarádku do porodnice. Její kamarádka Tereza si vybrala pro narození prvního dítěte porodnici na Obilním trhu. Komplikace nenastaly u porodu, ale u parkování. - See more at: http://munimedia.cz/prispevek/vezla-kamaradku-do-porodnice-skoncila-bez-auta-11541/#sthash.u5Kgdi0s.dpuf
Autor: Stisk Studentský deník | karma: 17.78 | přečteno: 1571 ×
Poslední články autora