Diskuse

Nový článek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ursula

5. 4. 2012 18:30
Přesto,

že jsem byla kuřačka,tak mi cigaretový smrad vadil.Dnes mám e-cigaretu už pár měsíců a jsem spokojena.E-liqid si kupuji bez nikotinu,sice s tabákovou příchuti,ale byt mám voňavý a nikoho svým smradem neobtěžuji a ani finanční stránka není zanedbatelná.Kalousek mi se svým DPH může...;-O

1 0
možnosti
+

+Victor+

5. 4. 2012 15:05
Nekouřím a přesto fandím

Zakazovat e-kouření v restauracích je pokrytecká a ničím neopodstatněná šikana. Je to stejné, jako by se tam nesměl konzumovat třeba grog, protože je v něm droga (alkohol) a je aromatický. E-cigaretu ale většinou vůbec neucítíte, ani když sedíte vedle e-kuřáka. Sám jsem nekuřák a na kuřáky mám nos citlivý dost. Konečně se tu rýsuje šance, že by ty smradlavé obtěžující cigára mohly být časem nahrazeny elektronickým inhalátorem, ale jak je vidět, taková vůle tu není. Chápu, že v kině nebo divadle by to bylo neetické, stejně jako ve školce nebo škole. Ale to platí i o alkoholu. Ještě nutno podotknout, že náplně do e-cigaret (liquid) jsou i bez nikotinu. To už by se pak musely zakazovat i ústní spreje.

1 0
možnosti
PP

ippokorny

5. 4. 2012 10:16
A proč by mně mělo něco smrdět pod nosem z té e-cigarety,

proč by tam nemohl být čistý vzduch?

1 0
možnosti
LV

baloun

5. 4. 2012 10:44
Re: A proč by mně mělo něco smrdět pod nosem z té e-cigarety,

Stačí, že člověk musí čuchat podivnou směs výparů jedinců, kteří se s mýdlem moc nekamrádí + barbus + další podivnosti

2 0
možnosti
PV

Pytlík

5. 4. 2012 9:45
Očekávám...

Očekávám, že brzo bude mít každý povinnost při vstupu do nekuřácké restaurace strhnout si nikotinovou náplast...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS