Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mezi Cechy, zijicimi v USA jsme si poanglictovali slova, jako treba jsem busy, nemohu prijit. Nebo hod to do garbice, misto do odpadku, ale bylo toho moc malo oproti dnesni Ceske republice. Sam jsem se chystal napsat neco podobneho, a ani jsem nevedel, ze to je tak zle, jak se zde docitam. Neni to zle, je to hruza. Lidi se tim snad vytahuji? I politici v parlamente zrovna tak poanglictuji cesky jazyk, nevidim duvod proc? A nejhorsi na tom je, ze ti co lajkuji, lovuji, nebo rikaji OMG neumi vubec anglicky, nebo malo. Jen se ukazuji.

5 0
možnosti
Foto

Neukazuji, je to podle me prirozena vec ... ma babicka se urcite pri pouzivani ponemcenych vyrazu take nepredvadela ... mimochodem, Frank je vase rodne jmeno? ;-) ... ziji jiz dlouho v Kanade, ale Jirka jsem porad :-P

4 0
možnosti
IM

I53v60o 28M50i63l50d97a

14. 5. 2014 23:30

mám skutečně rád češtinu a proto bych se nikdy neptal na tééééé lidééééé, ale vždy na ty lidi....

0 0
možnosti
Foto

Alice, jako Němec milující češtinu více jak svůj mateřský jazyk, jsem karmoval. R^

10 1
možnosti
Foto

Víc, HERGOT (vlastně HERRGOTT), dělat nemohu...

3 0
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com