Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a15n 63Z32á28t74u55r29e64c90k92ý 9663143197792

Já teda souhlasím s tím, že člověk by se měl zamyslet nad tím, kolik vytváří zbytečného odpadu, ale není mi jasné, jak to souvisí s tím, že by lidé měli být zdravější, spokojenější a dokonce méně zaměření na materiální způsob života.

Navíc třeba v případě oblečení mi to nějak nesedí, ta úvaha: jestliže oblečení prodám někomu jinému, vytvářím tím přece de facto zase odpad. Když chci například vyhodit staré slipy, můžu je místo toho někomu dát.Tím ale nijak nesnižuju produkci slipů - pořád na světě zůstanou, akorát je bude nosit jiný člověk. No a až se slipy i po několikerém zašívání rozpadnou, musí se stejně vyhodit. Ale odpad zůstává - slipy prostě ze světa už nikdy nezmizí. Nejvýš se postupně rozpadnou. Takže jak mohla celá rodina za rok spotřebovat litr odpadu, když všichni přece musejí přinejmenším nosit šaty a boty? A to všechno je odpad, kterého se prostě podle mě nelze zbavit. Jen ho člověk nosí na sobě, to je vše.

0/0
22.12.2016 15:12

K32a39r77e76l 63B50e45d98ř54i83c54h 7763683773291

Koukám proč je to tak dlouhé a ony se vám některé odstavce asi třikrát opakují.

+1/0
22.12.2016 14:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.