Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B94e48d94ř94i76c98h 58D30v90o91ř30á19k 2302698316804

Musí se zavést minimální zaručený nepodmíněný příjem. Potom budou podobné služby verskrze potřebné a legální. Prostě přejdeme od Bismarckova modelu sociálního pojištění z dob Rakuska-Uherska do nových kvalit odpovídajících době.Již je nutná zásadní změna, protože současný sociální ( a zdravotní) systém, je obtížně ufinancovatelný a hlavně nekontrolovatelný a nespravedlivý. Trochu se musíme navrátit k úvahám z dob reálného socialismu.Tenkrát nebyla snaha a ochota ke změnám a proto systém padl. To nemá s nějakou politickou ideologií nic společného a ani tenkrát nemělo. Diletanství soudruhů u moci dosáhlo vrcholu a revoluce byla jasná.

0/0
9.4.2017 12:19

F10r33a74n98t56i39š28e26k 61P29e20t70r51í65k 6695271684741

Jak jednoduše jde vyrobit z pracujícího člověka zločince ?

Stačí pár škrtů perem.

+1/0
1.4.2017 14:52
Foto

F87r13a90n57t44i63š53e24k 84K30š58í35r 2819456545

Když si lidé navzájem poskytují nějaké služby, neměl by jim do toho nikdo třetí mluvit nebo jim v jejich vzájemných směnách bránit. Parazité si musí uvědomit, že konec jejich parazitování končí, stejně jako by si taxikáři měli uvědomit, že končí monopol, který jim parazité deklarovali.

+1/0
1.4.2017 14:12
Foto

J47i92r53k42a 93V48a18n75o78u24r78e48k 6587484368590

Ze se cili magistrat a taxikari neni prekvapive ... magistrat by si mel uvedomit, ze vule lidi, ktere zastupuje asi nebude smerovat k drazsi taxi mafii .... ale o tom to nejen u nas uz davno neni, ja vim

+1/0
1.4.2017 7:05

P90e61t94r 42S77o57u52r87e21k 7542411542961

Co na to říct. V Praze se nepovedlo zatnout tipec nepoctivým taxikářům a to se o to pokoušel J.Rubeš hodně intenzivně a marně. Holt zakázat Uber je jednodušší, ale je bomba, jak se taxikáři ohánějí „rovným prostředím“. Docela by mne zajímalo, jestli, když bych si udělal licenci a splnil náležitosti, bych mohl stát například v Pařížské...

+4/0
31.3.2017 23:25

R66o36m46a74n 26E13n71d26e83r74s 4365785365

Uber má právě výhodu, že není o stání, ale potencionální jízdy vám přicházejí rovnou do aplikace v placičce. Stát můžete v podstatě kdekoli, máte běžné auto.

+2/0
31.3.2017 23:49

P22e43t65r 25S93o74u57r70e67k 7722861122751

Děkuji. Vím jak funguje Uber a docela mu fandím, jenom mi vadí, že když chce Praha něco „narovnávat“ a situaci té zlodějské minority taxikářů nevyřešila dodnes, tak mne to přijde jako hodně pokrytecké...

Osobně bych byl pro to, aby si řidiči Uberu udělali také zkoušky které požaduje magistrát, tedy až na zkoušku z místopisu, která mi přijde zbytečná. Neříkám, že všichni taxikáři nevědí kudy kam, ale většinou už stejně mají v autech navigace (co vidím z venčí) a pokud budou jezdit měsíc podle navigace, tak se naučí nejrychlejší i nejkratší trasu sami a nemusí vyhazovat prachy za „nesmyslnou“ zkoušku...

Ano, dalším problémem je městem stanovená sazba, kterou Uber v určitých chvílích nedodržuje, ale pokud by ji město zrušilo, pochybuji, že by ceny šly nahoru díky konkurenci...

0/0
3.4.2017 11:41



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.