Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtělo by to nějaký méně náročný a transparentní model - po odehrané první části by se celky rozdělili na dvě skupiny - o udržení a druhá o poháry. Potom by šéfové klubů předali na svaz zapečetěné obálky s nabízenou cenou za titul/udržení. Po otevření obálek by byl vítězem ten, co dal ve skupině o titul nejvíc a sestupujícím ten, kdo dal ve skupině o udržení nejmíň. Všechny vybrané peníze by se podle nějakého klíče potom rozdělili mezi svaz, mládež a kluby. No nebylo by to atraktivní a hlavně transparentní - kluby by museli šetřit na rozhodčích ;-). Jo kdysi se hrál fotbal pro radost a chodili na něj i nějací diváci a byl to pro ně svátek.

0 0
možnosti
PL

P47e62t50r 57L30a25n38g73e68r

14. 5. 2017 17:01

Jen změna herního modelu sama o sobě výrazně vyšší atraktivitu nepřinese. Navíc, navrhovaný model má 30 plus 10 zápasů v sezoně. To je zbytečně moc. Při započítání bodů ze základní části už může být stejně víceméně rozhodnuto.

.

Pokud už změna v tomto duchu, tak snížit počet klubů na 12. Pak rozdělit skupiny na dvě šestice a započítávat pouze body ze vzájemných zápasů. Odpadla by starost, o co mají hrát týmy v "prostřední skupině". Ze skupiny o záchranu by poslední sestoupil přímo a předposlední dva týmy by hrály baráž s manšafty na 2.a3. místě nižší soutěže.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com