Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J60a66n 47D65o16u61š66e20k

25. 5. 2020 14:16

Mě tedy mrtvoly nesmrděli ani jsem je jaksi necítil. Pokud tedy ovšem člověk zemřel přirozenou smrtí. V opačném případě to byla docela síla. Takový nasládlý puch. Ale bylo zajímavé sledovat jak se kácí spolužačky při "odlupnutí" lebeně. Všechny jsem je nepochytal, ale některé další spolužačky byli odolnější takže POHODA. ;-D

0 0
možnosti

Potkají se dvě blondýnky: "Kam jdeš?" "Jdu navštívit manžela do nemocnice. Je tam od včerejška, nějak ho bolelo na prsou." "A dneska už je mu lépe?" "Asi jo, protože už má jenom něco s patama." "S patama? Jak jsi na to přišla?" "No, když jsem tam ráno volala, tak mi řekli, že je na patologii." :-)

0 0
možnosti
IL

I94v18a47n12a 54L76a35n70c28e

20. 5. 2020 20:52

Také si myslím, že je to zajímavý rozhovorR^, patolog, nahání mi toto povolání hrůzu, smutek, ale n druhou stranu jsou to lidé, kteří pomáhají doktorům, kteří mohou určit diagnozu a pomoci pacientovi.V

1 0
možnosti
JB

J29i86ř78í 91B67á96r79t26ů

20. 5. 2020 13:20

Zajímavý rozhovor. S tím zápachem mám podobnou zkušenost, akorát byla po návštěvě krematoria.

0 0
možnosti
LR

Otec nebo bratr paní doktorky?

0 0
možnosti
PN

jako mladik (tehdy jeste neexistovaly cipove vstupni karty) jsem se nechal od kamose-studenta mediciny propasovat na cviceni do pitevny. Medici byli vuci me velmi vstricni a nechali me i trochu zapitvat sval stehenni - malem jsem prerizl nerv, coz by dle jejich slov byl pruser. Take jsem drzel v rukou uriznutou hlavu, ale po tech letech v nalevu uz bylo tezke rozeznat podobu tvare. Ted zpetne se vuci byvalemu majiteli hlavy citim trochu provinile. Nicmene to byla pro me velmi zajimava zkusenost. Dnes uz by me to nezajimalo.

0 0
možnosti
Foto

Nezvykla bych si zcela jistě, pro mne o důvod víc uznávat práci patologů...:-) Pěkně napsanéR^

0 0
možnosti
Foto

R^konečně něco zajímavého.

1 0
možnosti
Foto

I27v80a17n 38M49a56r94e87k

19. 5. 2020 20:26

Dík za objasnění činnosti patologa a hluboká poklona. R^R^R^

7 0
možnosti
ZD

Napsal jste to za mne. Děkuji.

0 0
možnosti
ZB

Zajimavosti je, proc laikovi neni patologicko-anatomicka pitva, nebo rekneme anatomicka, prakticky pristupna. Zda se, ze pravne tomu nic nebrani.

1 0
možnosti
Foto

Návštěva pitevny během studia byl jeden z nejhorších zážitků ze zdravotnictví. Krom urputnýho zápachu, který mi utkvěl v chřípí a ještě po třech dnech jsem ho cítila, mi v paměti utkvělo příšeří na chodbě u vstupu na pitevnu, a několik předpřipravených mrtvol v různém stavu s upilovanou lebeční kostí jako pokličkou, a naprosto šílené zacházení s mrtvými těly od zřízenců...Zvuk pilky....Svačinu doktora na stole, zády u pitevního stolu nevyjímaje. Nikdy na to nezapomenu. Nejméně mi vadil průběh určité pitvy s výkladem lékařky, kdy jsme se zatajeným dechem sledovali to, co jsme doposud viděli jen na fotkách v učebnici Patologie...Pamatuju si, jak jsme se spolužáky vyšli ven a z areálu, a koupili si u stánku hamburgry, které ovšem bez vyjímky nejdéle po jednom kousnutí skončily v koši....Po škole jsem jezdila na záchrance a viděla spoustu věcí, ale pitevnu nevymažu...

5 1
možnosti
Foto

Cha, to jste asi nikdy nebyla na brigádě v kravíně a prasečáku v JZD. :-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com